Laatste weken Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Pim Haas - WaarBenJij.nu Laatste weken Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Pim Haas - WaarBenJij.nu

Laatste weken Melbourne

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Pim

19 Januari 2012 | Australië, Melbourne

Zo daar zijn we weer! Dit is een soort van huiswerk voor mij aan het worden hahaha!

Goed wij waren dus aangekomen bij travis zijn ouders en heb daar heerlijk in een bed geslapen! De volgende dag zijn we met travis en twee vrienden van hem naar st. Kilda gegaan om te lunchen en te relaxen op het terras. De volgende dag zijn we naar de stad gegaan met travis en heeft hij ons rondgeleid. We zijn ook in de eureka tower gegaan wat in 2006 het hoogste gebouw ter wereld schijnt te zijn en nog steeds het hoogste gebouw van Australië is. Dat was wel erg gaaf! Uitzicht over de hele stad en omstreken! Wat we ook hebben opgemerkt is dat het merendeel dat in de stad rondloopt van aziatische afkomst is hahaha. Oh wat ik bijna vergeet de ouders van travis zijn echt top! Vooral z'n vader is echt geniaal! En we worden daar echt verwend! De dag erna hebben we bij trav thuis gerelaxed,want hij is een computerfreak en game nerd just like us hahaha! Ja wij hebben ons daar prima vermaakt! Op 29 decemberwas het eindelijk zover! Na een hoop geregel konden wij onze canadese vriendin Laura ophalen van het busstation in melbourne!! Ze is speciaal weer terug naar melbourne gekomen om oud en nieuw met ons te vieren :D Nadat we haar hadden opgepikt zijn we naar the thousand steps gegaan . Dat is een trap een berg op wat erg uitputtend is maar wel mooi! Laura was niet omhoog gegaan want die was kapot van het reizen! Die avond zijn we nog met z'n allen naar Bec gegaan die we ook van thailand kennen. Was erg gezellig, want iedereen die daar was is in thailand geweest dus we hebben lekker bijgepraat en oud en nieuw geregeld. Op oudjaars dag hebben wij geen vuurwerk Afgestoken, maar in het zwembad gelegen bij trav z'n oom hahaha! Het voelde niet als oud en nieuw! Het was 35 graden en je zit in een zwembad! Savonds zijn we met z'n allen naar neverland gegaan dat is een club met vijf zalen waarvan twee buiten 1 met een zwembad en de ander met schuim en een luchtkasteel! We hebben dus ook het vuurwerk gezien. Was een leuke avond veel gedanst! De volge dag hebben we gerelaxed en gelunched bij een mexicaans tentje. De dag erna was het heel heet 45 graden! En zijn we al vroeg naar torquay beach gegaan en heb daar zo'n beetje de hele dag in het water gelegen want het was te heet! Die week waren trav zijn ouders op vakantie en trav moest ook een paar dagen werken dus we hebben niet veel gedaan, beetje bbqen en relaxen en uitgaan etc. De laatste week hebben we met trav uitgehangen, want hij had een ontstoken oog dus kon niet werken. Wij moesten ook nog onze van verkopen dus die hebben we op een aantal websites gezet, maar het meerendeel kregen we paypal scams pfff! Wij zijn die week ook nog naar de stad gegaan om Hans en denise te ontmoeten voordat hun naar nieuw zeeland gingen en was zoals gewoonlijk erg gezellig! De laatste dagen in melbourne hadden wij veel stress, omdat wij de auto niet verkocht kregen. Dat kwam, omdat je hem niet in een andere staat kan overschrijven en dat wist niemand ook niet de Australiërs. Uiteindelijk hebben we hem de laatste dag kunnen verkopen voor 2500 aan twee fransen die naar new south wales gingen dus die kunnen hem daar overschrijven! Na afscheid genomen te hebben van alle mensen die we ondertussen in melbourne ontmoet hadden en een goede band met sommige hadden gekregen zijn naar st. Kilda gegaan om de auto te overhandigen aan de fransen. Waa Vanaf daar hebben wij in hitte 1,5 uur gelopen met onze backpacks pfff. We moestrn naar een plek waar trav ons ophaalde en ons naar het vliegveld bracht. Daar aangekomen had onze vlucht al 2 uur vertraging en dat werd uiteindelijk vier uur! Met het tijdverschil kwamen we om bijna 3 uur snachts aan in nieuw zeeland! Daar begint onze nieuwe avontuur!

• 19 Januari 2012 - 09:07

Netty:

Eindelijk weer een verhaal, na alle foto's van een feest vierende Pim en Sid hahaha..
    Nee hoor kan het helemaal begrijpen, maar het moet niet voelen als huiswerk hoor Pim dat is niet goed :)..
    Nou jongens geniet deze maand in Nieuw Zeeland.. maar denk wel dat het gaat lukken!!!
    En we horen weer van jullie...
    Lieve groeten uit een nat, regenachtige Nederland!!!

• 22 Januari 2012 - 18:35

Ed&Do:

Hoi Pim en Sidney,
    Zo jullie waren nog net op tijd van die sleurbak afgekomen. Dus was zweten.
    Nu lekker genieten in Nieuw Zeeland? Hoe gaan jullie je daar verplaatsen? en ga je nog langs ome Anton, een broer van opa of woont hij daar niet meer?
    In iedergevaL GENIET VAN DE MOOIE NATUUR groetjes Ed en Do

Verslag uit: Australië, Melbourne